Zapoznaj się z regulaminem YourStar.pl oraz rejestru Sky Star Registry. W razie pytań skontaktuj się z nami.
O nas
Sklep internetowy YourStar.pl, dostępny pod adresem www.yourstar.pl, prowadzony jest przez firmę MGD, wpisaną przez Prezydenta m.st. Warszawy do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 484803. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, przy ul. Pokorna 2. Firma zarejestrowana jest pod numerem NIP: 113-26-93-905, Regon: 141742070.
Postanowienia Wstępne
Zapoznaj się z warunkami użytkowania przed korzystaniem z Witryny. Korzystając z tej strony, wyrażają Państwo zgodę na niniejsze Warunki użytkowania. Jeśli nie zgadzasz się z niniejszymi Regulaminem, prosimy nie korzystać z witryny. Zastrzegamy sobie prawo, wedle własnego uznania do zmiany, modyfikowania, dodawania lub usuwania fragmentów niniejszych warunków w dowolnym czasie. Dalsze korzystanie z tej strony po opublikowaniu zmian niniejszych warunków (w tym z naszą Polityką Prywatności) oznacza akceptację tych zmian.
Ogólne Warunki
- Nie można korzystać z witryny w celach niezgodnych z prawem lub łamiących prawo
- Zabronione jest wykorzystywanie serwisu do dostępu do nieautoryzowanych informacji.
Katalog i produkt
- Nazwane gwiazdy przez Sky Star Registry nie są rozpoznawalne przez międzynarodowe oraz naukowe organizacje. Wybrana przez klienta nazwa gwiazdy jest wpisywana wyłącznie do komercyjnego rejestru gwiazd Sky Star Registry.
- Nazwa gwiazdy podana przez klienta znajduje się w bazie danych Sky Star Registry, każda gwiazda jest nazwana w bazie tylko i wyłącznie jeden raz.
- Wszystkie ceny podane na stronie www.yourstar.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- W najszerszym zakresie dopuszczonym prawem Sky Star Registry nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych. Sky Star Registry nie gwarantuje, że funkcje zawarte w materiałach będą nieprzerwane lub wolne od błędów, lub żeewentualne defekty zostaną naprawione.
Dostawa
- Dostawa zamówionych towarów odbywa się na adres wskazany w zamówieniu.
- Towar zamówiony dostarczany jest według ustaleń na stronie. Możliwe są następujące formy płatności:
- Dotpay - szybki przelew internetowy, karta kredytowa. Płatność realizowana za pomocą bezpiecznych kanałów za pośrednictwem łącz SSL o rozszerzonej walidacji.
- PayPal. Płatność realizowana za pomocą bezpiecznych kanałów za pośrednictwem łącz SSL o rozszerzonej walidacji.
- Za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego.
- Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, paczka jest pakowana i wysyłana. Płatność za towar może być dokonana na nasz rachunek bankowy 31 1140 2017 0000 4002 0952 9761.
- Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-4 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego biura
- Sky Star Registry nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej oraz nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie
- w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
- Sky Star Registry zastrzega sobie zmianę koloru oraz wzoru ramek na zdjęcia, bez wcześniejszego powiadamiania klienta.
- Wysyłka za granicę odbywa się wyłącznie po dokonaniu płatności z góry za zamówione towary wraz z kosztami przesyłki.
Polityka zwrotów
- Od chwili wysłania towaru klient nie może anulować lub zmienić zamówienia.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy Sprzedającego.
- W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego w terminie do 14 dni roboczych od daty powtórnego przyjęcia towaru przez Sprzedającego.
- Serwis YourStar.pl gwarantuje dodatkową bezpłatną możliwość zwrotu zamówionego zestawu przez okres 30 dni od daty złożenia zamówienia.
- Produkty wysłanie klientowi w formie elektronicznej nie podlegają zwrotowi.
- YourStar.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Koszty przesyłki towaru poniesione przez Klienta nie podlegają zwrotowi.
Prawa autorskie
- Sky Star Registry jest znakiem towarowym firmy Sky Star Registry lub jej filii. Wszystkie inne nazwy produktów zawarte na tej stronie mogą być znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli. Użycie lub niewłaściwe użycie tych znaków jest zabronione.
Postanowienia Końcowe
- Regulamin określa zasady zakupów na YourStar.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
- Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
- Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail podany
przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.